Σχολική κοινότητα
Η σχολική κοινότητα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που περιλαμβάνει παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικούς και συνεργάτες. Κάθε μέλος της κοινότητας παίζει σημαντικό ρόλο, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος, όπου τα παιδιά μαθαίνουν, εξερευνούν και αναπτύσσονται με σεβασμό και φροντίδα.
Σχολείο και Οικογένεια
Το μικρό Εργαστήρι άνοιξε με την ιδέα να είναι ανοιχτό στη σκέψη, στην επικοινωνία , στην αλληλεπίδραση, στη συνεργασία με όποιον φορέα, ομάδα ,δρα, προσφέρει και στοχάζεται για το παιδί. Τη σημαντικότερη θέση μετά το παιδί την έχει η οικογένεια. Δημιουργούμε ένα επικοινωνιακό περιβάλλον από την πρώτη στιγμή. Επιδιώκουμε την σχέση, εκπαιδευτικού – γονέα, τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των οικογενειών με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη της φιλίας μεταξύ τους και τον ενεργό ρόλο και παρουσίας στο χώρο του σχολείου. Οι πολιτιστικές και κοινωνικές δράσεις που πραγματοποιούνται, αρκετές φορές συν διοργανώνονται με τη παρουσία και την συμμετοχή των γονιών(κινηματογράφος, μουσικές συναυλίες, προγράμματα εκπαιδευτικά, θεατρικές παραστάσεις από τους γονείς, εργαστήρια που αφορούν την τέχνη ,καθώς επίσης και δράσεις εκτός σχολείου.
Σχολή Γονέων
Στο σχολείο μας λειτουργεί σχολή γονέων με εξειδικευμένους επιστήμονες, όπου οι γονείς καταθέτουν τα προβλήματα που προκύπτουν, ενημερώνονται με τα νέα επιστημονικά θέματα που αφορούν την ανάπτυξη των παιδιών, και επιλύουν προβλήματα όπως κρίσεις επιθετικότητας ,συγκρούσεων, διαπροσωπικές σχέσεις κ.λπ.
Οργανώνονται, ομιλίες , ημερίδες, εργαστήρια ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τα προβλήματα που προκύπτουν κάθε χρόνο.
Εκπαιδευτικοί
Οι εκπαιδευτικοί μας είναι ευαισθητοποιημένοι και καταρτίζονται διαρκώς ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν τις καθημερινές εκπαιδευτικές ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού. Παράλληλα, στα πλαίσιο της ψυχοκοινωνικής στήριξης του παιδιού και της οικογένειας συνεργαζόμαστε με ειδικούς εκπαιδευτικούς και συμβούλους ψυχικής υγείας, λογοθεραπευτές και εργοθεραπευτές, θεραπευτές παιχνιδιού, εκπαιδευτικούς της υπαίθριας εκπ. (outdoor education-FSLI).
Ο κορμός των εκπαιδευτικών του σχολείου μας απαρτίζεται από μόνιμους εκπαιδευτικούς και από ειδικούς συνεργάτες( μουσικό ,φυσικής αγωγής ,αγγλικών, ψυχολόγο, παιδίατρο , ειδικό σύμβουλο διατροφολόγο, ειδικό σύμβουλο φυσικών επιστημών, εκπαιδευτικό υπαίθριας εκπαίδευσης)
Η φροντίδα του σχολείου μας περιλαμβάνει συνεργάτες από ειδικότητες όπως υπεύθυνοι : ασφάλεια τροφίμων καθαριότητας,φροντίδας, οδηγοί σχολικών λεωφορείων.
Η Ομάδα μας
Κατερίνα Διπλαράκη, Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας
Μαρία Βαβουράκη, Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας
Αθηνά Σκουτέλη , Νηπιαγωγός
Καλλιόπη Θεοδωράκη, Νηπιαγωγός
Μαρισία Καρσιώτη , Νηπιαγωγός
Φανή Καραπιπεράκη , Νηπιαγωγός
Κλεάνθη Κούρου, Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας
Ελίνα Λούσα, Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας
Ελένη Τσαγκαράκη , Νηπιαγωγός
Θοδωρής Πιντζόπουλος ,Δάσκαλος μουσικής
Εβίτα Σκουρλή, Δασκάλα Φυσικής Αγωγής & Κίνησης
Ροδούλα Τσακίρη, Δασκάλα Αγγλικών
Βασιλική Κατωγούδη,Δασκάλα Σκακιού
Σερίνα Χαιρέτη, Παιδοψυχολόγος
Μαρία Μιχαήλου, Υπεύθυνη Τροφίμων
Μαρία Μπρομοιράκη, Υπεύθυνη Υγιεινής και ασφάλειας
Χρήστος Μίχογλου, Οδηγός Σχολικού Λεωφορείου
Αμαλία Σαριδάκη, Οδηγός Σχολικού Λεωφορείου
Γιώργος Πιντζόπουλος, Διοίκηση
Βάλια Σκούφου, Γενική Διεύθυνση
Μαρία Πετρογιαννάκη, Υπεύθυνη Φροντίδας
Κατερίνα Διπλαράκη, Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας
Η Κατερίνα Διπλαράκη είναι κάτοχος πτυχίου της Σχολής Νηπιαγωγών Granits. Η εργασιακή της εμπειρία ξεκίνησε το 1990 και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα στο «Μικρό Εργαστήρι». Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Θεατρικής Δράσης και Εκπαιδευτικής Πράξης, καθώς και σεμινάρια σχετικά με τη σεξουαλική ζωή στην προσχολική ηλικία 0- 5, το θεατρικό παιχνίδι, την Πληροφορική και τα Πολυμέσα, τα ελληνικά παραδοσιακά παραμύθια. Επιπλέον, συμμετείχε στο σεμινάριο με θέμα «Dialogues on Education» στο Reggio Emilia της Ιταλίας και είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικών σε επίπεδο Lower.Είναι κάτοχος πιστοποίησης επιμορφωτικού προγράμματος από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με θέμα Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση .Η αγάπη της για τις τέχνες και τον πολιτισμό την οδήγησε στη δημιουργία του Εικαστικού Καλλιτεχνικού χώρου “Το Τεσσεροφύλλι”καθώς και σε μαθήματα ζωγραφικής με την εικαστικό Κα Μ. Δασκαλάκη .
Μαρία Βαβουράκη, Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας
Η Μαρία Βαβουράκη είναι κάτοχος πτυχίου των Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών ΑΚΠΕΣ με τίτλο «Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας» και κάτοχος πτυχίου ως Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού. Έχει παρακολουθήσει το εργαστήρι ελευθέρων σπουδών ANIMA και έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια μουσικοκινητικής και μουσειακής αγωγής, Πληροφορικής και Πολυμέσων,κούκλας, ψυχικής ανθεκτικότητας καθώς και στο σεμινάριο ‘ Dialogues on Education’ στο Reggio Emilia της Ιταλίας. Ταυτόχρονα έχει συμμετάσχει επί σειρά ετών σε σεμινάρια συστημικού ψυχοδράματος υπό τον Α.Προκοπίου. Είναι κάτοχος πιστοποίησης επιμορφωτικού προγράμματος από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με θέμα την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση . Είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικών σε επίπεδο Lower. Έχει παιδαγωγική-διδακτική εμπειρία με παιδιά προσχολικής ηλικίας πάνω από 20 χρόνια.Στον ελεύθερο χρόνο της κινείται ατέρμονα με την δύναμη του χορού εξερευνώντας την ισορροπία του σώματος.
Αθηνά Σκουτέλη , Νηπιαγωγός
Η Αθηνά Σκουτέλη είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικών σε επίπεδο Lower. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικές ημερίδες και σεμινάρια που αφορούν την Ειδική Αγωγή. Ιδιαίτερη αγάπη έχει στους κρητικούς παραδοσιακούς χορούς, πράγμα που την οδήγησε στην ένταξη της σε μια επαγγελματική χορευτική ομάδα.
Καλλιόπη Θεοδωράκη, Νηπιαγωγός
Η Θεοδωράκη Καλλιόπη είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικό τμήματος προσχολικής εκπαίδευσης και αγωγής στη προσχολικη ηλικία (ΤΕΑΠΗ) του ΕΚΠΑ. Ο δρόμος την οδήγησε στο Μουσείο Παιδικής τέχνης όπου συμμετείχε σε εργαστήρια με ομάδες με ποικίλα κοινωνικά-οικονομικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και ειδική αγωγή και παιδαγωγικής Montessori. Έχει συμμετάσχει σε εργαστήρια Θεατρικού παιχνιδιού και παραστατικών τεχνών (Θέατρο και σωματικό θέατρο/ εικαστικά-ελεύθερο σχέδιο). Ασχολείται με το ρυθμό από το 2014,όπου έφτασε στα χέρια της ένα μπεντίρ και από τότε ταξιδεύει μαζί του και αυτό μαζί της. Στον ελευθερο της χρονο ψάχνει το νόημα στα μέρη που επισκέπτεται και στο λόγο των συνομιλητών/τριών της. Ασχολείται σαν χόμπι με τα εικαστικά από ανακυκλώσιμα υλικά στο σπίτι της και τη δημιουργία κοσμημάτων από πολυμερικό πηλό.
Μαρισία Καρσιώτη , Νηπιαγωγός
Η Μαρισία Καρσιώτη είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης.Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικές ημερίδες και σεμινάρια που αφορούν την Ειδική Αγωγή, την Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση παιδιών και εφήβων και την Μουσική στην Εκπαίδευση. Από το 2023 φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Κριτική Παιδαγωγική του Πανεπιστημίου Κρήτης. Στον ελεύθερό της χρόνο αγαπά να αναρριχάται στους βράχους για να παίρνει τον αέρα της από ψηλά, να ταξιδεύει αλλά και να διαβάζει βιβλία πίνοντας τσάι.
Φανή Καραπιπεράκη , Νηπιαγωγός
Η Καραπιπεράκη Φανή είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι κάτοχος του 9μηνου επιμορφωτικού σεμιναρίου στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν την αξιοποίηση των ΤΠΕ και των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, καθώς ασχολείται και με εκπαιδευτικά λογισμικά δημιουργώντας δικά της εκπαιδευτικά παιχνίδια. Στον ελευθερο της χρονο θα είναι χαμένη στις μουσικές της μελωδίες.
Κλεάνθη Κούρου, Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας
Η Κλεάνθη Κούρου είναι απόφοιτη Δ.Ε Βρεφονηπιοκόμων του Ι.Σ.Α.Ε.Κ MORFI . Πιστοποιημένη Συνοδός Παράλληλης Στήριξης (Πανελλήνια Σχολή Εκπαίδευσης) , και έχει ολοκληρώσει το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Επίσης έχει ολοκληρώσει τα προγράμματά «Η παιδαγωγική φιλοσοφία των σχολείων REGGIO EMILIA» , Carol Grey Social Stories (Κοινωνικές Ιστορίες με την Catherine Faherty) , «Εφαρμογή της θεωρίας της Πολλαπλής Νοημοσύνης στην εκπαιδευτική πράξη», « Βασικές Αρχές του Sensory & Messy Play », Ανάλυση παιδικού Ιχνογραφήματος , Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία (OLAT ), και έχει συμμετάσχει σε κύκλους θεατρικού παιχνιδιού ενηλίκων. Κατέχει πιστοποιητικά επιμόρφωσης για την συμμετοχή της στο 15ο & 16ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης , 5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο με θέμα: «Η διεπιστημονικότητα ως γνωστική, εκπαιδευτική και κοινωνική πρόκληση», και Σ.B.E «Σύγχρονες Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις στην Εφαρμογή της Παιδαγωγικής Πράξης».
Έχοντας μια ιδιαίτερη αγάπη για τη φύση , στον ελεύθερο της χρόνο θα τη βρείτε στα ίδια μέρη ανάλογα την εποχή.Την Άνοιξη κάνοντας πικ-νικ σε φαράγγια , το Καλοκαίρι στις ακρογιαλιές , το Φθινόπωρο σε πεζοπορίες που καταλήγουν σε συλλογή φυσικού υλικού για κατασκευές, και το Χειμώνα ραβδίζοντας τις ελιές . Πάντα με τη συνοδεία καλού φαγητού και ακόμα καλύτερης παρέας .
Ελίνα Λούσα, Παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας
Η Ελίνα Λούσα είναι κάτοχος πτυχίο του τμήματος Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων του 1ου ΔΙΕΚ Ηρακλείου. Είναι κάτοχος πτυχίου αγγλικών σε επίπεδο Lower. Έχει παρακολουθήσει το 7ο σεμινάριο Παιδαγωγικής Ημερίδας με τίτλο ‘Σύγχρονες Ψυχοπαιδαγωγικές Προσεγγίσεις στην εφαρμογή της Παιδαγωγικής Πράξης’. Συμμετείχε σε πρόγραμμα Erasmus στην Κύπρο, παρακολουθώντας το Κυπριακό εκπαιδευτικό τους σύστημα σε παιδικούς σταθμούς. Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο Κυπριακής Γλώσσας και Επιχειρηματικότητας. Αγαπημένη της συνήθεια τα ταξίδια εξερευνώντας τον κόσμο.
Ελένη Τσαγκαράκη , Νηπιαγωγός
Η Ελένη Τσαγκαράκη είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικών σε επίπεδο Proficiency και πτυχίου Γαλλικών σε επίπεδο Lower. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν την Ειδική Αγωγή στην Εκπαίδευση, τις Διαταραχές λόγου και ομιλίας στην προσχολική και σχολική ηλικία και την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Από πολύ μικρή έτρεφε ιδιαίτερη αγάπη για την ζωγραφική με αποτέλεσμα να παρακολουθήσει σχετικά μαθήματα για αρκετά χρόνια. Ασχολείται ιδιαίτερα με την τέχνη της Βυζαντινής αγιογραφίας.
Θοδωρής Πιντζόπουλος ,Δάσκαλος μουσικής
Ο Θοδωρής Πιντζόπουλος είναι ο δάσκαλος μουσικής-μουσικοκινητικής για όλες τις ομάδες στο Μικρό Εργαστήρι.Είναι απόφοιτος από το τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας & Ακουστικής (ΕΛΜΕΠΑ) , το τμήμα Βρεφονηπιοκομίας (ΙΕΚ ΜΟΡΦΗ), το εργαστήρι “Παιδαγωγικής Θεάτρου -Θεατρικού παιχνιδιού”(Θέατρο της Ημέρας) και πιστοποιημένος εκπαιδευτής Υπαίθριας Εκπαίδευσης ( Forest School Learning Initiative).Έχει παρακολουθήσει εκτενή σεμινάρια κρουστών & ντραμς με δασκάλους όπως ο Zohar Fresco , Pedram Khavarzamini. Με την αγάπη του για την εξέλιξη της μουσικής έχει συμπράξει μουσικά ως επαγγελματίας μουσικός τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό σε συναυλίες και φεστιβάλ με πλήθος μουσικών .Έχει διδάξει μουσική και μουσικοκινητική σε ωδεία (ΑΡ & Σύγχρονο Κρήτης ) και σχολεία.Ταυτόχρονα έχει το ρόλο του συντονιστή για την υπαίθρια εκπαίδευση(Forest School) για τις ομάδες στο Μ.Ε.Στον ελεύθερο χρόνο εξερευνά τις θάλασσες ιστιοπλοώντας ή όταν ο καιρός και ο χρόνος το επιτρέπει υποβρυχίως.
Εβίτα Σκουρλή, Δασκάλα Φυσικής Αγωγής & Κίνησης
Δασκάλα Φυσικής Αγωγής & Κίνησης
Ροδούλα Τσακίρη, Δασκάλα Αγγλικών
Δασκάλα Αγγλικών
Βασιλική Κατωγούδη,Δασκάλα Σκακιού
Η Βασιλική Κατωγούδη είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αυτοματισμού από το ΕΚΠΑ , πιστοποιημένη εργοθεραπεύτρια από το Δημόσιο ΙΕΚ Χαλκίδας ,ενώ ταυτόχρονα κατέχει πτυχίο στην Ειδική Αγωγή απο το Παν. Πατρών.Διακρίνεται ανάμεσα στις 20 κορυφαίες παίκτριες στην Ελλάδα στην ηλικιακή της ομάδα, με ELO 1546. Έχει συμμετάσχει σε τουρνουά τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, αποκτώντας πολύτιμη αγωνιστική εμπειρία.Από το 2022 έως σήμερα, εργάζεται ως προπονήτρια στο Σκακιστικό Τμήμα του ΟΦΗ, με εξειδίκευση στην εκπαίδευση παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Μέσα από την προπονητική της δραστηριότητα, εστιάζει στην ανάπτυξη στρατηγικής σκέψης, συγκέντρωσης και αυτοπεποίθησης των παιδιών, προσαρμόζοντας την προσέγγισή της στις ανάγκες τους.
Σερίνα Χαιρέτη, Παιδοψυχολόγος
Παιδοψυχολόγος
Μαρία Μιχαήλου, Υπεύθυνη Τροφίμων
Προσωπικό Φροντίδας – Υπεύθυνη Τροφίμων
Μαρία Μπρομοιράκη, Υπεύθυνη Υγιεινής και ασφάλειας
Υπεύθυνη Υγιεινής και ασφάλειας
Χρήστος Μίχογλου, Οδηγός Σχολικού Λεωφορείου
Οδηγός Σχολικού Λεωφορείου
Αμαλία Σαριδάκη, Οδηγός Σχολικού Λεωφορείου
Οδηγός Σχολικού Λεωφορείου
Γιώργος Πιντζόπουλος, Διοίκηση
Διοίκηση
Βάλια Σκούφου, Γενική Διεύθυνση
Γενική Διεύθυνση
Μαρία Πετρογιαννάκη, Υπεύθυνη Φροντίδας
Υπεύθυνη Φροντίδας