ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (30 ΜΗΝΩΝ ΕΩΣ 4 ΕΤΩΝ)
Ομαλή μετάβαση
Από την προσχολική ηλικία, το παιδί αναπτύσσει την ανάγκη για συναναστροφή με άλλους και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον του. Όταν λειτουργεί μέσα σε ένα οργανωμένο, φιλικό, ευέλικτο και μαθησιακό περιβάλλον, όπως είναι ο παιδικός σταθμός, όπου εφαρμόζονται σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές και το παιχνίδι βρίσκεται στο επίκεντρο, επιτυγχάνεται η ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξή του.
Οργανωμένες δραστηριότητες
Οι οργανωμένες δραστηριότητες σχεδιάζονται από τη Νηπιαγωγό της ομάδας με βάση ένα θέμα και καλύπτουν όλους τους τομείς . Σε αυτή την ηλικία δίνεται ιδιαίτερη βάση στη κοινωνικοσυναισθηματική και ψυχοκινητική ανάπτυξη του παιδιού.
Ελεύθερες δραστηριότητες
Οι ελεύθερες δραστηριότητες πραγματοποιούνται πριν και μετά την οργανωμένη δραστηριότητα. Τα παιδιά παίζουν ελεύθερα σε γωνιές κατάλληλα αναπτυξιακά σχεδιασμένες έτσι ώστε να προκαλούν το ενδιαφέρον των παιδιών. Μεταμφίεσης,Ατελιέ,Συναρμολόγησης και Κατασκευών,Αφήγησης και Βιβλίων.
Project
Σε όλη την διάρκεια του σχολικού προγράμματος αναπτύσσονται σχέδια εργασίας. Τα παιδιά με τη καθοδήγηση της νηπιαγωγού, τη συνεργασία των γονέων, ή και άλλων ενηλίκων σχετικών με το θέμα, σχεδιάζουν ερευνούν και επεξεργάζονται τα σχετικά θέματα .
Μουσική
Δημιουργούμε πρωτότυπα μαθήματα μουσικής για παιδιά προσχολικής ηλικίας, προσαρμοσμένα στα αναπτυξιακά τους στάδια. Αξιοποιούμε ποικίλα ηχητικά ερεθίσματα, μουσικά παιχνίδια και ακροάσεις, βοηθώντας τα να κατανοήσουν βασικά χαρακτηριστικά της μουσικής, όπως ο ρυθμός, η ένταση και το ηχόχρωμα. Μέσα από τραγούδια, κατασκευές μουσικών οργάνων και βιωματικές δραστηριότητες, καλλιεργούμε τη φαντασία, την έκφραση και τη σύνδεσή τους με την πολιτιστική κληρονομιά. Τα μαθήματα αυτά συμβάλλουν στην ανάπτυξη της ακουστικής αντίληψης, της κινητικότητας, της γλωσσικής δεξιότητας και της συναισθηματικής νοημοσύνης, ενισχύοντας παράλληλα την κοινωνικότητα και τη δημιουργικότητά τους.