Καινοτόμα προγράμματα

Τα καινοτόμα προγράμματα σκοπό και στόχο έχουν την ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, την υγεία, τις αξίες , την ποιότητα ζωής, την ανάδειξη και την προώθηση στοιχείων του πολιτισμού.

Τα καινοτόμα προγράμματα που λαμβάνουν χώρα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του σχολείου μας εφαρμόζονται με τη μορφή διαθεματικών προσεγγίσεων. Έχουν ως βάση τη βιωματική και αισθητηριακή προσέγγιση της γνώσης προάγοντας τη συνεργατική μάθηση. Τα θέματα αντλούνται από το περιβάλλον και την αειοφορία, την τέχνη, την τεχνολογία, τις επιστήμες. Σκοπός και στόχος είναι η κοινωνική και προσωπική ενδυνάμωση, η προώθηση του διαλόγου μέσω ομάδων, γονέων, παιδιών της τοπικής κοινότητας, ανάπτυξης δράσεων και άλλων. Προγράμματα 1.Δραστηριότητες στο χώρο των φυσικών επιστημών (Εργαστήρι πειραμάτων, Πρόγραμμα RACE για Ηφαίστεια και σεισμούς) 2.Αειφόρα προγράμματα (Εναλλακτικοί τρόποι θέρμανσης, Εξοικονόμηση ενέργειας, Κομποστοποίηση) 3.Διαφορετικότητα 4.Πολική αρκούδα

Θεατρικό παιχνίδι

Η πολυετής συνεργασία μας με το Λάκη Κουρετζή, δημιουργού του θεατρικού παιχνιδιού στην Ελλάδα (σύμβουλος στο σχολείο μας) μας έχει εμφυσήσει την άποψη ότι το θεατρικό παιχνίδι είναι το πολυτιμότερο εργαλείο καλλιέργειας και εκπαίδευσης των παιδιών και των εκπαιδευτικών. Στο χώρο του σχολείου μας λειτουργεί η σχολή του θεατρικού παιχνιδιού στην οποία εκπαιδεύονται εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και άτομα διαφόρων ειδικοτήτων.

Όλοι οι παιδαγωγοί του σχολείου μας είναι εμψυχωτές θεατρικού παιχνιδιού και έχουν εντάξει το θεατρικό παιχνίδι στο εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα. Το θεατρικό παιχνίδι εμπλέκει όλες τις τέχνες μαζί. Βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, να αναδείξουν τα ταλέντα τους. Τα ενθαρρύνει να ενταχθούν στην ομάδα και να συμμετέχουν σε διάφορες δράσεις.

Εργαστήριο
φυσικών επιστημών

Στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του Νηπιαγωγείου το σχολείο μας οργανώνει εργαστήρι φυσικών επιστημών μια φορά το μήνα. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τον κόσμο με την εξερεύνηση, την αλληλεπίδραση, τις αισθήσεις. Προσπαθούν να ερμηνεύσουν φαινόμενα, τις αλλαγές που συμβαίνουν γύρω τους. Παρατηρούν και πειραματίζονται με φίλους και γονείς σε κατάλληλα διαμορφωμένα εργαστήρια εκτός λειτουργίας του σχολικού ωραρίου. Γονείς και παιδιά γίνονται μικροί και μεγάλοι επιστήμονες. Οι ρόλοι αντιστρέφονται, η αλληλεπίδραση κορυφώνεται. Οι εκπαιδευτικοί εμψυχώνουν γονείς και οι γονείς γίνονται εκπαιδευτικοί μέσα σ’ ένα ασφαλές περιβάλλον απαραίτητο για την ενεργή συμμετοχή των παιδιών.

Scroll to Top